|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
J.Jasinskio g. 11, LT-01112 Vilnius, tel. +370 5 249 6517, el. p. rastine@daukanto.vilnius.lm.lt | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Projekto veiklų apibendrinimo seminarai
2021 m. lapkričio mėn. gimnazijos mokytojai organizavo keturis projekto Kokybės krepšelis veiklų sklaidos seminarus. Seminarų metu buvo pasidalinta gerąja pedagogine praktika, ieškant konstruktyvaus dialogo su mokiniais, ugdant jų mokymosi mokytis kompetenciją, socialinį emocinį intelektą, prisiimant atsakomybę už savo mokymąsi. ● Seminaras lietuvių kalbos ir literatūros mokytojams Mokinio darbų aplankas: geroji lituanistų patirtis 2021-11-15 Seminaro aprašymas >> Seminaro programa >> J. Knyvienės pranešimo skaidrės D. Pilypavičiūtės pranešimo skaidrės ir funkcinio raštingumo suvestinė L. Gaidienės, R. Prajaraitės pranešimo skaidrės R. Žilionytės pranešimo skaidrės Ž. Stankevičienės pranešimo skaidrės ● Seminaras anglų kalbos mokytojams Grįžtamojo ryšio įtaka mokinių pasiekimams 2021-11-09 Seminaro aprašymas >> Seminaro programa >> J. Knyvienės pranešimo skaidrės M. Stanapėdytės pranešimo skaidrės R. Martinsones pranešimo skaidrės J. Bagdonavičiūtės pranešimo skaidrės ir vertinimo lentelių pavyzdžiai V. Čiurinskienės pranešimo skaidrės R. Žemionienės pranešimas N. Budreikienės pranešimo skaidrės ● Seminaras matematikos mokytojams Įsivertinimo galimybių didinimas kaip mokymosi sėkmės priemonė 2021-11-16 Seminaro aprašymas >> Seminaro programa >> J. Knyvienės pranešimo skaidrės V. Lenkaitytės pranešimo skaidrės A. Gylytės pranešimo skaidrės ● Seminaras klasių auklėtojams ir pagalbos mokiniui specialistams Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo svarba mokinių mokymosi sėkmei 2021-11-17 Seminaro aprašymas >> Seminaro programa >> D. Savčiukienės įvadinis žodis ir pranešimo skaidrės S. Urbšienės pranešimo skaidrės K. Jasaitytės ir J. Paukštienės pranešimo skaidrės M. Olbuto ir J. Snežko pranešimo skaidrės
● Veiklos tobulinimo planas 20212022 m.m. >> ● Veiklos tobulinimo planas 20202021 m.m. >> ● Veiklos tobulinimo planas 20192020 m.m. >> ● Veiklos tobulinimo ataskaita 20192020 m.m. >>
ES STRUKTŪRINIŲ FONDŲ IR SAVIVALDYBIŲ BENDRAI FINANSUOJAMAS PROJEKTAS KOKYBĖS KREPŠELIS Nuo 2019 m. spalio mėn. gimnazija dalyvauja ES struktūrinių fondų ir savivaldybių bendrai finansuojame projekte Kokybės krepšelis. Projektas parengtas, vadovaujantis Kokybės krepšelio skyrimo bendrojo ugdymo mokykloms tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. rugpjūčio 29 d. įsakymu Nr. V-707, bei atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro 2019 m. gegužės 27 d. įsakymą Nr. V-637 Dėl finansavimo skyrimo projektui, pateiktam pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 9 prioriteto Visuomenės švietimas ir žmogiškųjų išteklių potencialo didinimas įgyvendinimo priemonę 09.2.1-ESFA-V-719 Kokybės krepšelis. Projekte gimnazija atstovauja grupę Lietuvos mokyklų, turinčių stiprią geros mokyklos pažymių raišką (Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2018 m. lapkričio 13 d. įsakymas Nr. V-888). Dalyvaudama projekte, gimnazija parengė veiklos tobulinimo planą dvejiems mokslo metams: 2019-2020 m. m. ir 2020-2021 m. m. Tikslas: Kurti veiksmingas sąlygas sėkmingam mokinių mokymuisi. Uždaviniai: 1. Ugdyti mokinių socialines ir emocines kompetencijas. 2. Taikyti grįžtamąjį ryšį, skatinantį mokinių mokymąsi. Veiklos: 1.1. Vieningos socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo programos įgyvendinimas. 1.2. Socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo programos veiklų sėkmės pamatavimas. 1.3. Patirties sklaida - socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo programos eigos ir rezultatų pristatymas. 2.1. Gebėjimų kurti tekstus taisyklinga rašytine lietuvių kalba ugdymas. 2.2. Savęs įsivertinimo gebėjimų, atliekant skirtingo sudėtingumo matematikos užduotis, ugdymas. 2.3. Įsivertinimo galimybių išplėtimas mokiniams mokantis savarankiškai. 2.4. Grįžtamojo ryšio, kuris skatina tolesnį mokymąsi, strategijų plėtojimas mokantis anglų kalbos. 2.5. Profesinės patirties sklaida mokinių įsivertinimo ir grįžtamojo ryšio teikimo temomis. 2.6. Gimnazijos veiklos tobulinimo plano veiklų sėkmės pamatavimas.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||